Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Birthday 2017 Manicure! Το μανικιούρ των φετινών γενεθλίων μου!


Hello my dear readers!
How are you? I am still in a bit of a baroque daze from last night. I attended an excellent classical music concert that was all about Bach's Brandenburg concertos. As a lover of baroque music, this was just what I needed. All my internal chatter about problems and stress was silenced for a few hours and winter was only an afterthought. I've attached no3 here and no5 in the Greek version below in case you want to join me in this baroque and roll mood.
I know it's Valentine's day, but aren't you bored of the hearts, the pinks and the reds already? I know I am! Instead here is the manicure I did for my birthday last week. I started with the very vague idea of what I wanted to do: something reminiscent of the night sky without doing galaxy nails. I ended up loving the end result and in fact I still have it on, almost a week later. The colours I used are:
Leighton Denny - Your planet or mine? /An underrated dark real-to-bordeaux duochrome
Maybeline Colorshow - 254 Latte /the nude I hadn't appreciated till now
Elixir Nail Art - 100 /the fantastic sparkly silver
Stargazer  - Chrome Gold 237/We have establlished that these are amongst my favourite nail polishes
LeChat CM - Ashy Green
I also used some beautiful holographic stars. I wanted all of them to be whole for the photos, but of course I had to trim them down afterwords otherwise they would snag.

Have a great day!
XxX




Καλησπέρα μάι φανς!
Τι κάνετε; Χθες πήγα σε μία συναυλία στο Μέγαρο Μουσικής που έπαιξαν όλα τα Βραδεμβούργια Κονσέρτα του Μπαχ. Ήταν μία εξαιρετική βραδιά όπου για λίγες ώρες τα άγχη και τα προβλήματα της καθημερινότητας δεν υπήρχαν και ο χειμώνας ήταν μία μακρινή ιδέα. Αν θέλετε κι εσείς να μπείτε σ'αυτήν την baroque'n'roll διάθεση που έχω μπει, έχω επικολλήσει το 5ο(και πιο συναισθηματικό) εδώ, ενώ από πάνω, στο αγγλικό κομμάτι είναι το 3ο.

Σήμερα είναι του Αγίου Βαλεντίνου, αλλά δεν έχετε βαρεθεί τις καρδούλες παντού; Αντί για ροζ και κόκκινες καρδιές θα σας δείξω το μανικιούρ που έκανα για τα γενέθλιά μου την προηγούμενη εβδομάδα. Ξεκίνησα με μία γενική ιδέα του να κάνω κάτι σχετικό με τον ουρανό, χωρίς να κάνω όμως το κλασσικό galaxy style. Το τελικό αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ και το ίδιο ελπίζω και εσάς. Τα χρώματα που χρησιμοποίησα είναι:
Leighton Denny - Your planet or mine? /Ένα σκούρο duochrome που αλλάζει χρώματα απ'το πετρόλ ως το μπορντώ
Maybeline Colorshow - 254 Latte /Ένα ουδέτερο που δεν είχα εκτιμήσει όσο του έπρεπε
Elixir Nail Art - 100 /το στραφταλίζον ασημί
Stargazer  - Chrome Gold 237/Η αγάπη μου γι'αυτά είναι γνωστή
LeChat CM - Ashy Green
Επίσης χρησιμοποίησα ολογραφικά αστεράκια και τα έχω ερωτευτεί. Είναι τόσο όμορφα! Στις φώτο δεν ήθελα να κόψω τις άκρες τους, αλλά μετά τα ψαλίδισα λίγο για να μην πιάνονται παντού.
Εύχομαι να έχετε μία υπέροχη μέρα!
XxX



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...