Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

Review of a brush cleaning mat / Βάση σιλικόνης για τον καθαρισμό πινέλων


Hello readers! 
How are you feeling today? I am rather happy cause I made a good purchase. I hate buying gadgets that prove themselves inadequate or unnecessary. I shift them from one shelf to the next till I finally give up and decide it’s time to bin them, accepting the fact that I wasted money for something useless in the process. I was quite ambivalent about buying this brush cleaning mat, but now I am so glad I did. It has proven itself so useful! 

In case you missed my previous brush cleaning post, I have a lot of them and getting them all clean is quite a time-consuming task. I also hate how wrinkly my hands get and in the winter it's just too cold to be doing it! This prompted me into making the purchase and I’m so glad I did it! 

The mat is made of silicone and has suction cups at the back so I stick it either in my washbasin or a plastic basin with a little bit of warm water in, enough to barely cover the mat. I dip the brush in some detergent and then I use the appropriate area of the silicone mat. The left side is for smaller brushes and the right for larger ones. 
The area with the little hearts is so cute and perfect for make up brushes, while the one on the bottom centre area is the best thing ever for eyeliner brushes. I couldn't believe how quickly it removed all traces of dry eyeliner! 

I bought mine from this ebay seller for £2.59, but I noticed the price has gone up in the two months since I bought mine.

Καλησπέρα σας!
Τι κάνετε; Πώς είστε; Εγώ είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη γιατί κάτι που πήρα αποδείχθηκε πολύ καλύτερο απ’ότι περίμενα και κόστισε ελάχιστα. Γενικά δεν μ’αρέσει να αγοράζω πολλά αξεσουάρ και gadgets γι’αυτό και δεν είχα προχωρήσει σ’αυτήν την αγορά ως τώρα και ομολογώ πως κάπου μέσα μου πίστευα πως ίσως παίρνω κάτι που θα βγει άχρηστο, θα μου πιάσει χώρο για κάποιο καιρό και αργότερα, όταν πια βαρεθώ να του αλλάζω θέσεις, θα το πετάξω. Πόσο χαίρομαι που έκανα λάθος! Αυτή η βάση καθαρισμού πινέλων είναι υπέροχη! 

Όπως είχατε δει στο θέμα για το πώς πλένω τα πινέλα μου, έχω αρκετά πινέλα και το πλύσιμο είναι χρονοβόρο που σημαίνει πως στο τέλος τα χέρια μου είναι ζαρωμένα απ’το νερό και τώρα το χειμώνα είναι και παγωμένα.  Γι’αυτό το λόγο πήρα τη βάση σιλικόνης η οποία ευτυχώς κάνει τα πράγματα πολύ πιο γρήγορα.

 Έχει βεντούζες από πίσω οπότε την κολλάω είτε στον νιπτήρα είτε σε μία λεκάνη με χλιαρό νερό ίσα που να την καλύπτει, βουτάω το πινέλο στο μπολάκι με το σαμπουάν/καθαριστικό πιάτων και μετά το τρίβω στην αντίστοιχη επιφάνεια. Οι επιφάνειες αριστερά κάνουν περισσότερο για τα πιο μικρά πινέλα και οι αριστερά για τα μεγαλύτερα. 

Η περιοχή με τις καρδούλες πέραν από γλυκούλα είναι τέλεια για πινέλα make-up και η κάτω κεντρική είναι τόσο μα τόσο υπέροχη για τα πινέλα eyeliner!

Μου κόστισε κάτι λιγότερο από 4€ και την πήρα από το ebay, από αυτόν εδώ τον χρήστη ο οποίος όμως έχει ανεβάσει τις τιμές του από τότε που το πήρα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...