Τετάρτη 24 Αυγούστου 2016

Eye shadows Assemble: βάζοντας τις σκιές μου σε παλέτα

Και πώς τα κατάφερα; Τις είχα σε παλέτα!
Απ'όταν άρχισα να χρησιμοποιώ περισσότερα ιαπωνικά καλλυντικά 'εθίστηκα' και στο να τοποθετώ τις σκιές και τα ρουζ μου σε παλέτες. Βλέπετε όλα τα ιαπωνικά καλλυντικά, ακόμα και αυτά που είναι special editions, έχουν στη πίσω μεριά μια τρυπίτσα που σου επιτρέπει να σπρώξεις το μεταλλικό δοχείο με τη σκιά ή το ρουζ και να το βάλεις σε δική σου παλέτα. Το να τα έχω έτσι όλα μαζί πάντα με βόλευε και επιπλέον μου έδινε την ευκαιρία να φτιάχνω την παλέτα προσαρμοσμένη ακριβώς στις ανάγκες μου, χωρίς να ξεχνώ κανένα χρώμα που έχω.
η παλέτα με τα ρουζ μου (Shu Uemura & RMK)
Πριν λίγο καιρό έγραψα για την παλέτα Elixir - All in One Face-book της οποίας η συσκευασία δεν με βόλευε, οπότε αποφάσισα να τοποθετήσω τα περιεχόμενα σε παλέτες που με βολεύουν. Παρήγγειλα μερικές μη μαγνητικές παλέτες απ'το ebay αφού εκ πείρας ξέρω πως παρ'όλη τη χαμηλή τιμή τους είναι γερές. Την παλέτα με τα ρουζ την έχω συνθέσει έτσι εδώ και χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα.
Οι παλέτες έφτασαν έτσι, σε αυτές τις σακούλες και μέσα έχουν θέσεις με άδεια δοχεία στο μέγεθος των ανταλλακτικών ρουζ της MAC (έχουν και για σκιές). Έβγαλα τα άδεια δοχεία και ύστερα μούλιασα με οινόπνευμα το σπογγώδες διαχωριστικό με οινόπνευμα για περίπου 2-3 ώρες ώστε να μπορέσω εύκολα να το ξεκολλήσω. Στη φωτογραφία φαίνονται κάποιοι λεκέδες αλλά είναι από το οινόπνευμα. Μόλις έπλυνα την παλέτα, έφυγαν. 


Το να διαλύσω την All in One Face-book palette ήταν εύκολο. Χώρισα το διαχωριστικό με το χαρτόνι της βάσης αρχικά και ύστερα έβγαζα με προσοχή ένα ένα τα δοχεία με τις σκιές, αφαιρώντας τα όποια υπολείμματα κόλλας στη βάση με λίγο οινόπνευμα. Γενικά οι σκιές άντεξαν την ταλαιπωρία αυτή αλλά δυστυχώς από μία λάθος κίνησή μου ράγισα λίγο το πιο αγαπημένο μου χρώμα, το σκούρο πράσινο.


Μόλις τις αφαίρεσα όλες άρχισα να πειραματίζομαι με το πώς θα τις βάλω μέσα στην παλέτα. Όπως βλέπετε χώραγαν όλες οι σκιές και τα προϊόντα για τα φρύδια αλλά και είχε κι άλλο χώρο. 

Τελικά όμως αποφάσισα να τοποθετήσω τις μπλε αλλού μιας και δεν χρησιμοποιώ συχνά μπλε όταν βάφομαι και στη θεση τους έβαλα κάποιες ιαπωνικές σκιές και κάποιες από μία παλέτα της Wet'n'Wild που δεν μου άρεσε αρκετά για να της αφιερώσω χωριστό θέμα. 
Το να φτιάχνει κανείς μια προσωπική παλέτα είναι χρονοβόρο, ειδικά αν χρειάζεται να κάνει μία τέτοια διαδικασία, αλλά πολύ βολικό! Θα το δοκιμάσετε; 
XxX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...