Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016

La Roche-Posay ANTHELIOS XL SPF 50+ Dry touch gel-cream Anti-shine

Το καλοκαίρι για’μένα είναι μία δύσκολη περίοδος όσον αφορά τον ήλιο καθώς το δέρμα μου καίγεται πάρα πολύ εύκολα. Με έχουν προδώσει τα μεσογειακά μου γονίδια μάλλον οπότε το υπέροχο μπρονζέ χρώμα που αποκτούν οι περισσότεροι μέχρι το τέλος του καλοκαιριού για εμένα είναι άπιαστο όνειρο. Προκειμένου να μην γίνω κόκκινο αστακί ή βυσσινί η χρήση αντηλιακού με υψηλό δείκτη προστασίας μου είναι απαραίτητη. Έχω διαβάσει αρκετά πάνω στο θέμα των αντηλιακών και συνήθως προτιμώ mineral ή μεικτού τύπου αντηλιακά αλλά φέτος είπα να δοκιμάσω ένα χημικό, τουλάχιστον για το πρόσωπο.

Το αντηλιακό ANTHELIOS XL SPF 50+ Dry touch gel-cream Anti-shine(μη διαφημιστικό link) της La Roche-Posay έχει γίνει το αγαπημένο μου και το θεωρώ το καλύτερο για το πρόσωπο καθώς κάνει όλα όσα θέλω και ακόμα περισσότερα. Για να μην μακρηγορώ τα θετικά του που το έχουν κάνει απαραίτητο για’μένα φέτος είναι:

·         Παρέχει υψηλή προστασία από τις UV-Α και τις UV-B,
·         Το δέρμα μου αποκτά μία βελουδένια υφή και δεν γυαλίζει,
·         Μπορώ να το χρησιμοποιήσω σαν primer αν θέλω να φορέσω make up καθώς περιέχει σιλικόνη και μάλιστα το βρίσκω καλύτερο από προϊόντα που είναι primers αλλά δεν αντέχουν τις υψηλές καλοκαιρινές θερμοκρασίες,
·         Βοηθά το δέρμα μου να μην αφυδατωθεί και είναι αρκετά ενυδατικό για τις ξηρές περιοχές του προσώπου μου,
·         Είναι ανθεκτικό στο νερό (δηλαδή και δεν φεύγει εύκολα όταν ιδρώνουμε και αντέχει στη θάλασσα),
·         Δεν αφήνει λευκό κατάλοιπο,
·         Δεν ερεθίζει το ευαίσθητο δέρμα μου, δεν με κάνει να ιδρώνω περισσότερο.

Το δέρμα μου το αισθάνομαι πιο δροσερό όταν το φοράω και μπορεί όταν ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ να ήμουν κάπως σκεπτική, για τώρα το καλοκαίρι μπορώ να πω πως μου έχει γίνει απαραίτητο καθώς έχω ήδη τελειώσει ένα σωληνάριο και είμαι στο δεύτερο. Το μόνο "αρνητικό" που έχω να πω είναι πως θα προτιμούσα να χρησιμοποιώ εκδοχή αυτού του αντηλιακού χωρίς άρωμα που κυκλοφορεί στο εξωτερικό αλλά δεν μπορώ να βρω στην Ελλάδα.

Για όσους θέλουν να ελέγξουν τα συστατικά του είναι τα εξής:
AQUA/ WATER,HOMOSALATE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, SILICA, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, ETHYLHEXYL TRIAZONE, BIS-ETHYLHEXYLOXYPHENOL METHOXYPHENYL TRIAZINE, DROMETRIZOLE TRISILOXANE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, OCTOCRYLENE, C12-15 ALKYL BENZOATE

Ελπίζω να περνάτε όμορφα στις διακοπές σας! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...