Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Πως βρίσκω ποια χρώματα ταιριάζουν με το χρώμα των ματιών μου

For this tutorial in English click here.
Μια απ'τις πιο συχνές απορίες όσον αφορά το μακιγιάζ είναι "ποια χρώματα ταιριάζουν με τα μάτια μου". Προσωπικά πιστεύω πως εν δυνάμει όλα τα χρώματα πάνε σε όλους ανάλογα με το πώς και πού τα χρησιμοποιούν, αλλά ορισμένους τους βοηθάει να ξέρουν ποια είναι τα χρώματα που αναδεικνύουν περισσότερο τα μάτια τους.

Σύμφωνα με την θεωρεία των χρωμάτων, τα συμπληρωματικά χρώματα είναι:

  • το κόκκινο με το πράσινο
  • το μπλε με το πορτοκαλί
  • το κίτρινο με το μωβ

Η συνήθεις απάντηση όποιου το ακούει αυτό είναι κάπως έτσι : (0_0). Για να μην μπλέξω περισσότερο τα πράγματα λοιπόν σκέφτηκα έναν πολύ απλό τρόπο γιa να βρει ο καθένας μας τα συμπληρωματικά χρώματα των ματιών του. Βγάλτε μια φωτογραφία που να φαίνονται όσο το δυνατόν πιο καθαρά τα μάτια σας (παρακαλώ μην χρησιμοποιήσετε φλας και στραβωθείτε) και μετά περάστε αυτή τη φωτογραφία στον υπολογιστή και αντιστρέψτε τα χρώματα.

Όσοι χρησιμοποιούν προγράμματα επεξεργασίας εικόνων θα ξέρουν πως γίνεται αυτό, αλλά για όσους δεν ξέρουν και έχουν εγκατεστημένα Windows και πάλι υπάρχει τρόπος. 
1. πατήστε το δεξί κουμπί του ποντικιού πάνω στην εικόνα και επιλέξτε "άνοιγμα με Paint"
2. Όταν το πρόγραμμα Paint ανοίξει, επιλέξτε 'Εικόνα' στην επάνω μπάρα.
3. Επιλέξτε 'Αντιστροφή χρωμάτων' και voilà!

Ως παράδειγμα έκανα την δική μου εικόνα
Αρχική
Αντεστραμμένα χρώματα 

Έχω ανοιχτά καστανά μάτια και από την αντεστραμμένη εικόνα βλέπω πως τα συμπληρωματικά χρώματα κυμαίνονται από τιρκουάζ ως σκούρο μπλε. Ο πιο εύκολος τρόπος λοιπόν να τονίσω τα πιο σκούρα χρώματα στα μάτια μου είναι να χρησιμοποιήσω τιρκουάζ χρώματα γύρω από τα μάτια μου, ενώ αν θέλω να τονίσω τα πιο ανοιχτά χρώματα θα χρησιμοποιήσω σκούρο μπλε, είτε πρόκειται για σκιά, είτε για eyeliner ή για μάσκαρα.

Είναι αυτά τα μόνα χρώματα που αναδεικνύουν το χρώμα των ματιών; Σίγουρα όχι! Και με άλλα χρώματα μπορούμε να έχουμε παρόμοιο αποτέλεσμα και ας μην ξεχνάμε πως παίζοντας και με το χρώμα του ρουζ και του κραγιόν μπορούμε να τονίζουμε τα μάτια μας. Αυτή όμως είναι μια απλή μέθοδος για αρχάριους, γα να καταλάβουμε όλοι λίγα παραπάνω για τα χρώματα και πως μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε.

Ελπίζω να σας έδωσα μερικές ιδέες!

6 σχόλια:

  1. Σούπερ. Ευχαριστώ για τις συμβουλές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μηπως ξερετε πως αλλαζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου βγαίνει κάτι σε μωβ...θα είμαι σαν να μου έχουν ρίξει μπουνιά και μελάνιασε το μάτι μου :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, μην το λες. Και το μωβ θέλει την τεχνική του! Πολλές γυναίκες το φοβούνται γι'αυτό το λόγο αλλά με ένα concealer και ένα μολύβι αποφεύγεις κάθε κίνδυνο. Μου έδωσες ιδέα τι να γράψω, αν και δεν γράφω συχνά για μακιγιάζ.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...