Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Μανό A-England: Μυθικές αγάπες!

This post in English
Αγαπητέ αναγνώστη,
Προτείνω να πατήσεις το 'play' και με τη μουσική να ταξιδέψεις μακρυά, στη χώρα των μύθων και των θρύλων, την χώρα από την οποία εμπνέεται η δημιουργός των μανό της A-england.
Στις 5 Ιουνίου εορτάσθηκε το 60ο έτος βασιλείας της η Ελισάβετ η Β' του Ηνωμένου Βασιλείου και με αυτήν την ευκαιρία η A-England  προσέφερε κάποια μανό της σαν σετ, για ένα από τα οποία θα γράψω εδώ. Το σετ Jubilicious (Julibee είναι το ιωβιλαίο έτος, εξ'ου και το όνομα) αποτελούνταν από τα εξής μανό: Order of the Garter (από την σειρά Legend), Morgan le Fay και Perceval(από τη σειρά Mythicals). Δεν ήμουν απόλυτα  σίγουρη ότι θα μου άρεσαν όταν τα παρήγγειλα μιας και δεν μου αρέσουν εύκολα τα γυαλιστερά μανό και τα μεταλλικά κόκκινα δεν είναι ήταν καθόλου του γούστου μου. Επειδή όμως έχω κάποια άλλα μανό της εταιρίας και ξέρω πόσο ιδιαίτερα είναι, είπα να το ρισκάρω και χάρηκα πολύ που το έκανα!

Επίσης προσπάθησα να ξεπεράσω ένα προβληματάκι που έχω με το να χρησιμοποιώ διαφορετικά χρώματα μανό ως βάση. Δεν έχω πρόβλημα να χρησιμοποιώ σφραγίδες στα νύχια ή να κάνω σχέδια αλλά ποτέ δεν ένιωθα άνετα με το να κάνω μανικιούρ  σε διαφορετικά χρώματα (όπως το ombre και τα skittle). Τα σχέδια που ζωγράφισα στα νύχια είναι εμβληματικά του Ηνωμένου Βασιλείου, ένα fleur-de-lys και ένα ρόδο των Τυδόρ.

Όπως πάντα φυσικά, όταν κάνω σχέδια με πινέλο, δεν κάνω δοκιμαστικά σχέδια. Κάθε φορά λέω στον εαυτό μου πως πρέπει να κάνω καμιά δοκιμή για να συνηθίσει το χέρι μου και κάθε φορά ξυπνά ο Καλιφορνέζος dude μέσα μου και μου λέει "Duuuude, άσε τις δοκιμές! Rock and roll!!". 
OoG, MLF, P φυσικό φως(σκιά)
Όλα τους έχουν την εξαιρετική ποιότητα που έχουν κάνει τα A-England γνωστά παρόλο που είναι μικρή εταιρία. Απλώνονται εύκολα και το αποτέλεσμα στο κάθε ένα από αυτά είναι μοναδικό, πράγμα που για μένα δείχνει πόσο έχουν δουλευτεί.Το χρώμα της βάσης και οι χρυσόσκονες που τους έχουν προστεθεί δένουν τόσο καλά που σε κάνουν να τα χαζεύεις.

Order of the Garter (OoG),το χρώμα με το όνομα του Τάγματος της Περικνημίδας, της υψηλότερης ιπποτικής βαθμίδας του Ηνωμένου Βασιλείου, ήταν το μόνο που ήμουν σίγουρη πως θα μ'άρεσε. Πρόκειται για ένα υπέροχο μέσο μπλε χρώμα με διακριτική μπλε-πράσινη χρυσόσκονη. Το βασικό του χρώμα είναι ένα απαλό μπλε με λίγο γκρι μέσα και είναι κάπως αραιό αφού χρειάζεται τρία χέρια για τέλεια κάλυψη. Στην περίπτωση αυτή όμως, το ότι είναι έτσι αραιό λειτουργεί υπέρ του αφού η χρυσόσκονη που έχει μέσα φαίνεται μέσα από όλες τις στρώσεις χρώματος κάνοντάς το υπέροχα και διακριτικά περίπλοκο σαν χρώμα. Και μην ανησυχείτε που είναι μπλε, δεν κάνει τα δάχτυλα να φαίνονται κόκκινα λες και είναι δαγκάνες κάβουρα.

Morgan Le Fay (MLF), η θρυλική ετεροθαλής αδερφή του Αρθούρου δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις, ούτε και αυτό το λαμπερό μανό. Αν θέλετε να το χρησιμοποιήσετε σκέτο, θέλει αρκετές στρώσεις για πλήρη κάλυψη (κάπου τέσσερα χέρια) αλλά για χρήση πάνω από άλλο μανό είναι τέλειο. Η χρυσόσκονή του είναι λευκή-ασημί και που και που βλέπει κανείς μικρές ροζ και πράσινες λάμψεις, ενώ όταν χρησιμοποιείται σαν τελευταία στρώση, αποκτά μια πολύ απαλή γαλάζια χροιά. όταν δηλαδή θέλετε να έχετε νεραϊδένια νύχια χρησιμοποιήστε το μόνο του, ενώ όταν νιώθετε βασίλισσα των πάγων, βάλτε το πάνω από πιο σκούρο μανό.

Perceval (P), το μανό με το όνομα του ιππότη με την βυσσινί πανοπλία είναι αυτό για το οποίο είχα τις περισσότερες αμφιβολίες. Όπως είπα και πριν, τα κόκκινα μεταλλικά μανό είναι πολύ Αλέξις Κόλμπι για μένα και ήδη έχω ένα που μετάνιωσα που το πήρα. O Perceval όμως είναι μια άλλη ιστορία και σχεδόν σε καμιά απ'τις φωτογραφίες δεν κατάφερε να αποτυπωθεί πιστά η ομορφιά του. Δεν είναι καθαρό κόκκινο, πάει προς το μωβ ελάχιστα ενώ φαίνεται πιο σκούρο στις άκρες απ'ότι στο μέσο δίνοντας την εντύπωση πως λάμπει από μέσα. Το χρώμα του μου θυμίζει κατακόκκινο τριαντάφυλλο για να είμαι ειλικρινής οπότε μου είναι αδύνατον να μην το αγαπήσω έτσι υπέροχο και βελούδινο που φαίνεται. Σαν να μην έφτανε αυτό, σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού αυτό το μανό λάμπει. Δεν ξέρω πως το κάνει αυτό αλλά είναι υπέροχο. Θα πετάξω το γάντι μου σε όποιον αποκαλέσει τον Πέρσιβαλ 'ένα ακόμα κόκκινο'!

Αν καταφέρατε να διαβάσετε αυτήν τη μακροσκελή ανάρτηση έχω βάσιμες υποψίες πως είστε ιππότης του ΝΙ. Συγχαρητήρια ! Εμπρός για τις φωτογραφίες τώρα!

Τα μανό της A-england μπορείτε να τα αγοράσετε απευθείας από το site τους χωρίς επιβάρυνση για έξοδα αποστολής. 
Φυσικό φως (σκια)
Φυσικό φως
Φυσικό φως με φλας
Φυσικό φως
Αγάπες!
Η Μόργκαν πάνω από μαύρο μανό
Τα χρώματα-βάσεις φαίνονται καλύτερα εδώ. Πέρσιβαλ είσαι υπέροχο!
Η εξέλιξη του OoG με 1,2 και 3 χέρια (το 4 είναι άσχετο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...