Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

Yves Saint Laurent Eyeliner Effet Faux Cils in 3 Noir Bronze/ Bronze Black

Τώρα τις γιορτές είναι μια καλή ευκαιρία να δοκιμάσει κανείς κάτι το διαφορετικό και λίγο πιο glamorous ίσως. Για΄μένα αυτό το κάτι νέο είναι το eyeliner της Yves Saint Laurent στο χρώμα 3 Bronze Black. Το έβλεπα από καιρό στα stands και το είχα ξεχωρίσει γιατί αυτού του τύπου τα σαν πολύτιμα κοσμήματα χρώματα μου αρέσουν πολύ και χαίρομαι που το απέκτησα παρόλους τους αρχικούς ενδοιασμούς μου.

Εδώ και αρκετά χρόνια προτιμώ τα ασιατικά καλλυντικά, ειδικά όσον αφορά τα eyeliners και τις μάσκαρες για την απίστευτη ποιότητά τους αλλά και γιατί δεν μου προκαλούν αλλεργία. Τότε ήταν που παρατήρησα κάτι πολύ ενδιαφέρον στην συσκευασία του YSL eyeliner: Made in Korea! Όχι μόνο αυτό, αλλά είναι σε ακριβώς το ίδιο γυάλινο βαζάκι όπως τα αγαπημένα μου eyeliner του Shu Uemura που επίσης φτιάχνονται στην Κορέα , περιέχουν την ίδια ακριβώς ποσότητα προϊόντος (2,8 γρ) και επιπλέον μοιάζουν πάρα πολύ σαν υφή. Δεδομένου ότι και οι δύο εταιρίες ανήκουν στην ίδια μητρική εταιρία, τη LOreal, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι από το ίδιο εργοστάσιο, άρα και λίγες πιθανότητες να μου προκαλέσει αλλεργία.

Πώς είναι όμως; Είναι ένα μαύρο τζελ-κρέμα eyeliner με πάρα πολύ λεπτοκομμένη μπρονζέ λάμψη μέσα που έχει σαν αποτέλεσμα να φαίνεται στο βαζάκι σχεδόν λαδί. Όταν κανείς επιχειρήσει να το απλώσει σαν κρέμα σκιά, τότε μπορεί να καταλάβει πως έχει να κάνει με μαύρη και όχι με λαδί βάση.
Σαν eyeliner απλώνεται πολύ ομαλά, σχεδόν γλιστράει πάνω στο δέρμα, το χρώμα είναι συμπαγές και το έχω φορέσει για πάνω από 10 ώρες χωρίς να έχει φύγει από τη θέση του, να έχει μεταφερθεί στην κόγχη του ματιού, να έχει αλλάξει υφή ή να έχει «τρίψει». Σχεδόν δεν νιώθω πως το φοράω. Διατηρεί πάντα μια απαλή και κομψή λάμψη και στο μάτι φαίνεται περισσότερο μαύρο απ’ότι στο βάζο.

Είναι για μένα ένα αξιόπιστο προϊόν και γι’αυτό το έχω φορέσει πάρα πολύ μέσα στις γιορτές. Μπορώ να το φορέσω σαν κλασσικό eye-liner με «καθαρή» γραμμή, άλλες φορές το σβήνω με ένα πινέλο και λιγότερο συχνά σαν βάση για σκιά(έχω άλλα προϊόντα γι’αυτή τη χρήση). Είμαι τόσο ευχαριστημένη μαζί του που νομίζω πως σύντομα θα πάρω και το Jade Black γιατί τα σκούρα πράσινα eyeliner είναι η αδυναμία μου.


ΧΧΧ
Ελισάβετ

1 σχόλιο:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...