Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

Apivita Lip Care Ροζ Τριαντάφυλλο, Ρόδι, Φραγκοστάφυλο


Η αγάπη μου για τα lip balm της Apivita κρατάει πάνω από 20 χρόνια, από όταν τα ανακάλυψα στα προεφηβικά μου χρόνια. Αρχικά κυκλοφορούσε μόνο το απλό lip balm στην καφέ συσκευασία και όταν βγήκε το τριαντάφυλλο ήταν το πρώτο μου καλλυντικό που έδινε χρώμα στα χείλη. Καμιά δεν νομίζω να μπορούσε να είναι πιο περήφανη από εμένα αφού πλέον ήμουν αρκετά μεγάλη και φόραγα «κραγιόν». Έχω τόσο έντονη την ανάμνηση της ιεροτελεστίας που το συνόδευε: καθόμουν μπροστά στον καθρέφτη, το άπλωνα όση προσοχή μπορούσα και ύστερα έπαιρνα τη χαρτοπετσέτα και έβγαζα την περιττή ποσότητα γιατί έτσι έκαναν όλες οι γυναίκες με το κραγιόν τους. Το ότι είχα βάλει επίτηδες παραπάνω ώστε να αφήσει ένα ροζέ αποτύπωμα στην χαρτοπετσέτα δεν είχε καμιά σημασία. Ήμουν στο δρόμο της εφηβείας πια, μία απ’τους μεγάλους!
90s συσκευασίες. Τις θυμάται κανείς;
Μου είναι σχεδόν αδύνατο να σκεφτώ πόσα σωληνάρια Apivita lip balm έχω τελειώσει. Μπορεί κατά καιρούς να χρησιμοποιώ κι άλλα, αλλά αυτά είναι στα sine qua non των προϊόντων περιποίησής μου. πολύ σημαντικό για μένα είναι και το ότι είναι cruelty free προϊόντα. Σήμερα έχω επιλέξει να σας δείξω μόνο τα τρία που δίνουν χρώμα στα χείλη, το ροζ τριαντάφυλλο, το ρόδι και το φραγκοστάφυλο. Και τα τρία είναι φοβερά ενυδατικά και αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι πως δεν νιώθω τα χείλη μου ενυδατωμένα μόνο όταν τα φοράω και νιώθω το προϊόν αλλά όλη τη μέρα, ακόμα και ώρες αφού το έχω βάλει.
Σύμφωνα με την εταιρία και τα τρία φτιάχνονται με λάδι ελιάς, μελισσοκέρι, βούτυρο κακάο, βούτυρο καριτέ, καστορέλαιο, αιθέριο έλαιο γεράνι και εστέρες jojoba, ενώ περιέχουν και βιταμίνες C, E και F και έλαιο αβοκάντο. Με τόσα φυσικά συστατικά βιολογικής καλλιέργειας είναι επόμενο να είναι από τα καλύτερα lip balms στην αγορά. Επίσης είναι cruelty free και παρασκευάζονται χωρίς parabens, σιλικόνες, προπυλενογλυκόλη και ορυκτέλαιο.  Για όσους ενδιαφέρονται να δουν αναλυτικά τα συστατικά, θα τα βρείτε εδώ: ροζ τριαντάφυλλο, ρόδι, φραγκοστάφυλο*.
Τι διαφορές έχουν όμως; Θα έλεγα οι διαφορές τους είναι 2: το πόσο χρώμα αφήνουν στα χείλη και το πόσο ματ/γυαλιστερά είναι.

Το φραγκοστάφυλο είναι αυτό που δίνει περισσότερο χρώμα δίνοντάς τους μια απόχρωση λίγο πιο βαθιά από το φυσικό τους, και είναι το πιο γυαλιστερό.Για τις ημέρες που τα χείλη χάνουν τελείως το χρώμα τους από το κρύο είναι το ιδανικότερο, αλλά και για όσους έχουν χάσει το χρώμα τους για κάποιο λόγο τώρα που το σκέφτομαι. Μία φίλη μου στην οποία το πρότεινα επειδή οι παρενέργειες της χημειοθεραπείας έκαναν τα χείλη της ξηρά, έβρισκε πως αυτό ήταν το καλύτερο για εκείνη από άποψη ενυδάτωσης και γιατί της έδινε λίγο χρώμα.

Το ρόδι ενώ στο χέρι μου δεν φαίνεται να έχει κάποιο χρώμα, κάνει το φυσικό χρώμα των χειλιών να φαίνεται πιο λαμπερό. Είναι φυσικό ματ και η απαλή μυρωδιά του είναι τόσο ανοιξιάτικη και ευχάριστη. Στην περιγραφή αναφέρεται ως «άρωμα κόκκινων φρούτων» και αν δεν το ήξερα θα φανταζόμουν μούρα και φρούτα του δάσους αλλά (ευτυχώς για μένα) δεν είναι έτσι. Ακόμα κι αν έχει μυρωδιά από άλλα φρούτα σίγουρα πιο ισχυρό μεταξύ αυτών είναι το ρόδι.

Το ροζ τριαντάφυλλο είναι αυτό με το λιγότερο χρώμα ή μάλλον το πιο καθαρά ροζ χρώμα. Επειδή τα χείλη μου έχουν από μόνα τους αρκετό χρώμα προτιμώ να το φοράω μόνο όταν θέλω να τα κάνω πιο ‘άχρωμα’. Είναι επίσης το πιο ματ από τα τρία, ιδανικό για τους καλοκαιρινούς μήνες όπου όλα τ'άλλα lip balm λιώνουν απ'τη ζέστη, και όσο για το άρωμα είναι ελάχιστα διαφορετικό από τις προηγούμενες συνθέσεις. Η προσθήκη αρμπαρόριζας στη μυρωδιά του τριαντάφυλλου του δίνει μια ζωντάνια.

Η τιμή τους είναι 4.95€ για 4,4γρ προϊόντος. Κάτι που με εξέπληξε ευχάριστα είναι πως οι τωρινές συσκευασίες έχουν περισσότερο προϊόν μέσα απ’ότι παλιά που είχαν 4γρ. Συνήθως συμβαίνει το αντίθετο.

Τέλος μην ξεχνάτε πως σε λίγες ώρες τελειώνει το giveaway που κάνω και μέσα στα δώρα είναι και ένα lip balm της Apivita οπότε αν δεν τα έχετε δοκιμάσει, ευκαιρία να πάρeτε μέρος!


xxx
Ελισάβετ

*'Ολα τα link είναι μη διαφημιστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...