Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Λουλούδια, Πορτοκαλί, και Προκλήσεις!

Σε λίγες μέρες θα συμπληρωθεί ένας χρόνος που άρχισα να γράφω σε μπλογκ και συνειδητοποίησα πόσο έχω παραμελήσει την ελληνική βερσιόν αλλά και πόσες αναρτήσεις δεν έχω ποτέ ολοκληρώσει. Έθεσα λοιπόν στον εαυτό μου μια πρόκληση: να αναρτήσω όλες μου τις ημιτελής αναρτήσεις, να μεταφράσω περισσότερες από αυτές που έχω ήδη αναρτήσει στα ελληνικά και να αρχίσω να γράφω περισσότερες οδηγίες για χειροποίητα καλλυντικά αλλά και απλά σχέδια για μανικιούρ. Είναι αρκετά μάλιστα για τον περιορισμένο χρόνο που έχω στη διάθεσή μου αλλά έτσι είναι οι προκλήσεις!

Ξεκινάω με αυτό το πολύ χαρούμενο σχέδιο με το αγαπημένο μου πορτοκαλί που ανέμηξα με σχέδια από τις πλάκες Dkr-B (λουλούδια) και Bundle Monster bm 201 (ρίγες) που έκανα με το χρώμα Miss Sporty - 455

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...