Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

Starfish Protoreaster linckii manicure


When I was little, way before I could read, my parents bought Jacques-Yves Cousteau's encyclopedia. I was captivated by the images of all the beautiful and colourful sea creatures, their colours were so bright, so vivid! The one I remember most is this white and red starfish, the Protoreaster linckii, so naturally I had to make a manicure like it. 


I dislike bright white polish so I made a milder white by mixing it with clear polish (1:4). The stamp is from Born Pretty and the red polish & stamp is my classic Essie Fishnet Stockings. What a gem of a colour!


Having had a look at many sea creatures in order to find the name of this starfish, I was inspired to do more summer manis! We'll see where this leads! 


Όταν ήμουν μικρή, πολύ πριν μάθω να διαβάζω, οι δικοί μου είχαν πάρει την εγκυκλοπέδια του Κουστώ. Την θυμάμαι σαν τώρα γιατί την λάτρευα! Σκαρφάλωνα για να πάρω στα χέρια μου τους πολύτιμους τόμους γεμάτους με φανταχτερά πλάσματα με υπέροχα χρώματα. Ένα από αυτά τα πλάσματα είναι και ο αστερίας Protoreaster linckii του οποίου το αψεγάδιαστο στυλ έπρεπε να μεταφράσω σε μανικιούρ.

Το έντονο λευκό δεν μ'αρέσει οπότε αραίωσα ένα λευκό της Brooklin σε αναλογία 1:5 με διάφανο. Η στάμπα είναι της Born Pretty και το κόκκινο είναι το πολυτραγουδισμένο Essie Fishnet Stockings. Μα τι χρώμα!

Ψάχνοντας για τον αστερία είδα πολλά ακόμα υπέροχα πλάσματα της θάλασσας και νομίζω θα κάνω και άλλα εξωτικά μανικιούρ. 

 

source

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...