Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

Korres Nail Colour Mega review - μέρος 2ο: τα ψυχρά

Πώς σας φάνηκαν τα πιο θερμά χρώματα στο πρώτο μέρος; Στο δεύτερο μέρος έχουμε τα ψυχρά. Προσπαθώ να περιγράψω τα χρώματα όσο καλύτερα γίνεται, είναι άλλωστε από τα κομμάτια του beauty blogging που μου αρέσουν. Το πως έχω αποφύγει να περιγράψω κάποιο χρώμα ως τώρα ως μπορντοροδοκόκκινο δεν ξέρω. Σε βάθος χρόνου σίγουρα θα χρησιμοποιηθεί και αυτή η λέξη.


72 – Spring Lilac:  Ένα όμορφο γκρι-λιλά, πιο ανοιχτό από το Done out in Deco της O.P.I. το οποίο είναι και πιο μπλε, πιο πηχτό από το Bon bon της Orly. Τέλειο με 2 χέρια.
82 – Ciel: γαλάζιο που έχει κι αυτό λίγο γκρι στη σύνθεσή του, αρκετό για να μην το κάνει πολύ «χτυπητό», παραμένοντας όμως στα πλαίσια του γαλάζιου και όχι του γκριζογάλανου. Έχει μια απαλή ασημί-γαλάζια λάμψη μέσα που δύσκολα διακρίνεται. Για να το φωτογραφίσω χωρίς να φαίνεται η γραμμή του νυχιού έκανα 3, αλλά και με 2 είναι καλό.
89 – Blueberry: Ένα από τα πολύ ξεχωριστό κρεμώδες μπλε που δυστυχώς στις φωτογραφίες χάνεται η μωβ χροιά του, μπορεί κανείς να το πει και σκούρο λουλακί. Με ξάφνιασε το πόσο πολύ μου άρεσει να το φοράω. Χρειάζεται 2 χέρια για πλήρη κάλυψη.

35 – Pastel Mint: γκριζαρισμένο παστέλ πράσινο με αρκετό κίτρινο μέσα του. Στη φωτογραφία φαίνεται να είναι από τα πράσινα που κάνουν τα χέρια κόκκινα σαν δαγκάνες αστακού , αλλά στην πραγματικότητα δεν είχα τέτοιο πρόβλημα. Δεν έστρωνε τόσο ωραία όσο τα υπόλοιπα χρώματα, όπως και το κίτρινο που σας έδειξα χθες-τυπικό πρόβλημα με τα παστέλ . Χρειάζεται 3 χέρια για πλήρη κάλυψη.
38 – Bright Mint: το χρώμα της μέντας είναι πολύ στη μόδα τα τελευταία 2 χρόνια και έχω αρκετά. Το συγκεκριμένο είναι το πιο αγαπημένο μου. Ψυχρό mint με την κλασσική χρυσή γυαλάδα των μανό Κορρές η οποία είναι πιο εμφανής εδώ. Του έχω τέτοια αδυναμία που είναι από τα χρώματα που επέλεξα για το giveaway. Τέλειο με 2 χέρια.
90 – Pale Green: Tα πράσινα της Κορρές είναι από τα πιο αγαπημένα μου και αυτό το χρώμα δεν αποτελεί εξαίρεση. Είναι η πιο ανοιχτόχρωμη “αδερφή” του Dirty, Sexy, Money της Misa. Απλώνεται υπέροχα στο νύχι και θέλει 2 χέρια.


83 – Denim Blue. Από τα μανό που το πρώτο χέρι φαίνεται πολύ αραιό και σε κάνει να νομίζεις πως θα θέλει τουλάχιστον άλλα 2, αλλά μόλις βάλεις το 2ο έχει καλυφθεί πλήρως ως δια μαγείας. Η ασημί γυαλάδα που είναι αρκετά έντονη στο μπουκάλι δεν φαίνεται στο νύχι. Επίσης είναι σίγουρα από τα πιο ανθεκτικά μανό που έχω φορέσει. Σπάνια δεν θα βάλω top coat και το συγκεκριμένο παρέμεινε τέλειο χωρίς top coat για 5 μέρες.
79 – Metallic Purple, ένα από τα πολύ ιδιαίτερα χρώματα, που δεν έχω παρόμοιο στη συλλογή μου. Μωβ με πολύ κόκκινο μέσα του και με περίπλοκη γυαλάδα, κυρίως μπλε αλλά και με λίγα ροζ κομματάκια. Δεν είναι ένα παραδοσιακό μεταλλιζέ χρώμα όπως θα περίμενε κανείς από το όνομά του, είναι σαν να έχει περάσει κάποιος ένα μωβ τζελ πάνω από μεταλλιζέ ασημί κι έτσι το μεταλλικό γυάλισμα είναι σαν «βυθισμένο». Όταν το φοράω νομίζω πως έχω βάλει στα χέρια μου κομματάκια βενετσιάνικο γυαλί. Πρέπει να το δει κανείς για να καταλάβει τι λέω και γι’αυτό το έχω και αυτό στο giveaway! Με 2 χέρια είναι και αυτό τέλειο!

96 – Paradise Green: Ο πιο απλός τρόπος να το περιγράψω είναι σαν το χρώμα μιας γοργόνας το χειμώνα. Η βάση του είναι κάπου μεταξύ πράσινου και μπλε (πετρόλ;) και έχει λάμψεις που ανάλογα στη γωνία και τον φωτισμό είναι από πράσινες έως πετρόλ. Σχεδόν αδύνατον να φωτογραφηθεί. Το ποσοστό των μανό της Κορρές που δεν είναι κρεμώδη ή σχεδόν κρεμώδη είναι μικρό, αλλά πολύ δυνατό.

Αυτά λοιπόν και με τα ψυχρά χρώματα! Ποια σας άρεσαν περισσότερο; Ξεχωρίσατε κάποια; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...