Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

ποιος ξέρει αν το φεγγάρι είν’

ποιος ξέρει αν το φεγγάρι ειν’ *
ένα μπαλόνι, που έρχεται από μια όμορφη πόλη
στον ουρανό-γεμάτο με ωραίους ανθρώπους;
(και αν εσύ κι εγώ

μπούμε σ’αυτό, αν αυτοί
πάρουν εμένα και πάρουν εσένα στο μπαλόνι τους,
μα τότε
θα πηγαίναμε πάνω πιο ψηλά με όλους τους ωραίους ανθρώπους

από τα σπίτια και τα καμπαναριά και τα σύννεφα:
θα πλέαμε
μακριά και πιο μακριά σε μια όμορφη
πόλη που κανείς ποτέ δεν έχει επισκεφθεί, που

πάντα
            είναι
                  Άνοιξη) και όλοι είναι
ερωτευμένοι και τα λουλούδια μαζεύονται μόνα τους








Το ποίημα αυτό του Αμερικανού ποιητή e.e. cummings είναι τόσο γλυκό, δροσάτο που έλεγε ο παππούς μου. Η φρεσκάδα του κρύβει την ηλικία του, αλλά έχει η άνοιξη ηλικία;

Οι ανθισμένες μυγδαλιές είναι το πρώτο σημάδι της άνοιξης εδώ που είμαι. Ανθίζουν τόσο νωρίς, στο τέλος Ιανουαρίου, που όταν "σκάνε" τα μπουμπούκια δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι λουλούδια ή χιόνι από μακριά. Μυγδαλιές διάλεξα λοιπόν να κάνω και το σχέδιο αυτό έγινε εν μέρει με στάμπα (Konad m66) και εν μέρει με πινέλο. Σαν βάση χρησιμοποίησα το Foundation III της Nailtek και για topcoat το Seche Vite. 

βασικό χρώμα: Κορρές – 82 Ciel
κλαδιά: Le Chat CM – 4 Brown
λουλούδια: Konad White, Korres – 17 Candy Pink, Essie Plumberry
ιριδίζουσες ανταύγες: Misa Radiant

Καλή μας άνοιξη, τώρα που (μάλλον) ο καιρός θα μείνει ανοιξιάτικος!



*Η μετάφραση του ποιήματος είναι δική μου και στα αγγλικά μπορείτε να το δείτε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...