Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

"Μου λείπεις" και Etude House VIP Girl

Όσοι διαβάζεται τακτικά το blog θα έχετε παρατηρήσει πως μου αρέσουν πολύ τα ασιατικά καλλυντικά, συγκεκριμένα της Ιαπωνίας και της Κορέας. Τα τελευταία χρόνια πολλά στοιχεία μόδας μας έχουν έρθει από αυτές τις χώρες όσον αφορά τα καλλυντικά αλλά και το στυλ. Το πιο γνωστό ίσως παράδειγμα αυτή τη στιγμή είναι οι BB cream, οι οποίες ξεκίνησαν την παρουσία τους στην αγορά καλλυντικών από την Κορέα, αλλά και τα γυαλιά με χοντρό σκελετό  που η επαναφορά τους στη μόδα έχει αποδοθεί στους 'hipsters' αλλά ήταν της μόδας στην Κορέα 2-3 χρόνια πριν τα υιοθετήσουν και αυτοί. Πολλά από αυτά τα καλλυντικά και ιδέες για styling τα έμαθα παρακολουθώντας  κορεατικά σίριαλ καθώς οι παραγωγές τους είναι τόσο όμορφες και προσεγμένες που δεν μπορούν παρά να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης. 

Αυτή λοιπόν η μόδα, των σίριαλ από την Κορέα έφτασε επιτέλους και στην Ελλάδα. Σε δυο μέρες κάνει πρεμιέρα το πρώτο κορεατικό σίριαλ στην ελληνική τηλεόραση και ανυπομονώ να το δω. Λέγεται "Μου Λείπεις" (Missing you), είναι πολύ πρόσφατη παραγωγή (2013), πολυβραβευμένη, με εξαιρετικούς ηθοποιούς. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την υπόθεση του σίριαλ μπορείτε να πάτε στο site Asian Movies and Drama που έχει ασχοληθεί εκτενώς και έχει όλες τις σχετικές πληροφορίες στα ελληνικά  αλλά και στο γκρουπ στο facebook που είναι αφιερωμένο στη σειρά (και στο countdown μέχρι την πρεμιέρα). 

Θα παιχτεί στο TV100 της Θεσσαλονίκης κάθε Τετάρτη και Παρασκεύη στις 10 το βράδυ. Για όσους δεν μένουν Θεσσαλονίκη, μπορείτε να το δείτε μέσω OteTV ή μέσω internet εδώ

Για να δέσει με το θέμα του σίριαλ σήμερα, σας έχω ένα μανικιούρ φτιαγμένο αποκλειστικά με προϊόντα της εταιρίας Etude House που είναι -φυσικά- κορεατική. Όλα τα μανό είναι της σειράς V.I.P. Girl έχουν υπέροχη κρεμώδη υφή και απλώνονται εύκολα καθώς έχουν φαρδύ πινέλο. Το σχέδιο το έκανα με dotting tools διαφόρων μεγεθών. 



 
Δεν είναι πανέμορφα τα μπουκαλάκια τους; Με τη σειρά έχουμε τα εξής χρώματα:  YL802GR605PK011BL505 και PK012

Σας αφήνω με το τραγούδι της σειράς 'Μου Λείπεις'. Μου κολλάει τόσο εύκολα αυτή η μελωδία κι ας μην ξέρω λέξη κορεατικά.


1 σχόλιο:

  1. Σήμερα πήγα να βάψω τα νύχια μου και βρήκα το υπέροχο ροζ κορεάτικο που μου είχες πάρει! Είχα πολύ καιρό να το χρησιμοποιήσω και νόμιζα ότι θα είχα χαλάσει, αλλά με λίγο ανακάτεμα έγινε σαν καινούριο. Είχα ξεχάσει πόσο υπέροχη υφή έχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...