Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

Flormar 392 Holographic Silver

Τις προάλλες περίμενα μια φίλη μου να πάμε για καφέ και μιας και είχα φτάσει νωρίς μπήκα σε ένα κατάστημα της Flormar. Έχουν πάρα πολλά και ωραία μανό αλλά το 392 Holographic Silver μου τράβηξε αμέσως την προσοχή. Με τιμή λίγο κάτω από τα 3€ δεν γινόταν να φύγω χωρίς αυτό.

Πρόκειται για ένα πάρα πολύ απαλό γκρι μανό με μεσαίου μεγέθους ολογραφικό γκλίτερ, τόσο απαλό που μπορεί να φορεθεί και σαν topcoat πάνω από άλλο μανό δίνοντάς του μια ολογραφική ποιότητα χωρίς να αλλάξει το χρώμα του καθόλου. Στις φωτογραφίες το έχω περάσει 3 χέρια που αρκούν για πλήρη κάλυψη. Αντίθετα με άλλα ολογραφικά μανό δεν χρειάζεται ειδική βάση για να στρώσει καλά και η χρήση top coat δεν το θαμπώνει. Θα σας συμβούλευα μάλιστα να έχετε το top coat σας κοντά γιατί μετά τη δεύτερη μέρα που το φόραγα έμοιαζε σαν να έχει «πιει» το top coat που του είχα βάλει έχοντας γίνει ελάχιστα άγριο στην υφή. Επίσης το γκλίτερ του είναι λεπτοκομμένο οπότε αφαιρείται σαν οποιοδήποτε άλλο μανό και όχι όπως τα μεγαλύτερα γκλίτερ.
Φορώντας τo Flormar 392 Holographic Silver (11ml) είναι σαν να γίνεται ένα ασταμάτητο πάρτι στα νύχια αφού το ολογραφικό εφέ του είναι πολύ έντονο όταν το χτυπά το φως. Στη σκιά φαίνεται σαν πολύ απαλό ασημί και όπως κάθε μανό τέτοιου τύπου ήταν πολύ δύσκολο να το φωτογραφίσω.  Μπήκα πλέον στη δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα που το φοράω και δεν έχω καμία διάθεση να κάνω κάποιο σχέδιο επάνω του. Πραγματικά, δεν θα μπορούσα να το έχω αγαπήσει περισσότερο.

Επειδή μου αρέσει τόσο πολύ σχεδιάζω να το συμπεριλάβω σε ένα giveaway που σχεδιάζω να κάνω μέσα στις επόμενες μέρες. Stay tuned για τις λεπτομέρειες!
xxx

Elysse
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...